کد خبر: ۸۹۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۶
نماینده آوج و بوئین زهرا:
نماینده مجلس یازدهم با اشاره به سیل اخیر استان قزوین تاکید کرد که امکانات تخصیص داده شده کافی نیست و باید توجه ویژه‌ای به این منطقه شود.

امکانات تخصیص داده شده به سیل قزوین کافی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روح‌اله جانی عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با اشاره به سیل اخیر این منطقه در تذکر شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت: سیل بخش‌هایی زیادی از شهرسیتان آوج و الموت و روستاهای این منطقه را در برگرفته و هشت نفر جان خودشان را از دست داده‌اند؛ آقای نجار و استانداران از محل بازدید کرده و امکاناتی را تخصیص دادند، اما متاسفانه هنور اقدامات لازم صورت نگرفته است.

وی خطاب به مصری اظهار داشت: از شما می‌خواهم به عنوان نایب رئیس مجلس تذکر دهید که حالا که جوانان مردم از دست رفته‌اند، خبرام خسارت بخش کشاورزی و دادمداری که آسیب دیده از سوی نهادهای ذی‌ربط پیگیری شوند.

مصری واکنش به سخنان این نماینده تاکید کرد که مسئولان فعلی باید این توفیق خدمت را از خودشان به ویژه در شرایطی که بخش‌هایی از کشور را سیل گرفته دریغ نکنند و رعایت کرده و به وظایفشون تا آمدن مسئولان جدید عمل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: