کد خبر: ۸۹۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۳۹۳
انجمن عالی مراکز توانبخشی غیردولتی معلولین کشور، در نامه ای به خاطر افزایش ۸۰ درصدی یارانه مراکز توانبخشی، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور قدردانی کرد.

قدردانی انجمن عالی مراکز توانبخشی غیردولتی معلولین کشور از شریعتمداریبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نامه انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین کشور به نمایندگی از ۲۶۰۰ مرکز توانبخشی شبانه روزی، روزانه، ارائه خدمات توانبخشی و مراقبت در منزل و خانه های حمایتی، از توجه و رسیدگی مشفقانه به مشکلات عمیق و انباشته سنواتی مراکز توانبخشی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان بهزیستی کشور و مجموعه معاونین مدیران و کارشناسان قدردانی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: