کد خبر: ۸۹۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۴۲۷۵
گفته می‌شود یک باشگاه صنعتی به سیامک نعمتی پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی برای یک فصل ارائه داده است.

پیشنهاد ۱۰میلیاردی تیم صنعتی به بازیکن پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: یکی دیگر از بازیکنانی که توجه تیمی صنعتی و متمول را جلب کرده، سیامک نعمتی هافبک ملی پوش پرسپولیس است. این تیم صنعتی که نقشه های زیادی برای فصل آینده دارد و می‌خواهد جام بگیرد دست روی چند بازیکن خوب پرسپولیس از جمله نعمتی گذاشته است.

گفته می‌شود این باشگاه صنعتی به نعمتی پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی برای یک فصل ارائه داده است. شماره ۸۸ پرسپولیس که پس از عمل جراحی کتف خود نتوانست به دوران اوج بازگردد در حالی این پیشنهاد را دریافت کرده است که هنوز دو فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد.

آذرماه سال گذشته نعمتی به همراه مدیر برنامه‌اش مذاکراتی را با جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس داشت اما پس از آن ترجیح داد که سکوت کند و مصاحبه‌ای را با خبرنگاران انجام ندهد. در ادامه مشخص شد این بازیکن قراردادش با پرسپولیس را تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید کرده است. بنابراین نعمتی تنها درصورتی قادر به جدایی است که رضایت پرسپولیس را جلب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: