کد خبر: ۸۹۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۳
باشگاه ذوب آهن برنده دعوای حقوقی با سرمربی فصل گذشته‌اش شد.

پیروزی ذوب‌آهن در پرونده رادولوویچبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: باشگاه ذوب آهن برنده دعوای حقوقی با سرمربی فصل گذشته‌اش شد.

میودراگ رادولوویچ که فصل گذشته در 5 بازی هدایت ذوب آهن را به عهده داشت، بعد از شیوع ویروس کرونا نه تنها حاضر به بازگشت به ایران نشد بلکه حدود 150 هزار دلاری که از باشگاه اصفهانی گرفته بود را به حساب ذوب آهن واریز نکرد و مدعی شد که نباید پولی را به این باشگاه برگرداند.

مسئولان باشگاه ذوب آهن هم در واکنش به اقدام رادولوویچ، برای گرفتن حق و حقوق خود و غرامت ناشی از عدم بازگشت این مربی به فیفا شکایت کردند.

حالا و بر اساس حکم صادر شده توسط فیفا، این سرمربی اهل مونته‌نگرو باید تا یکماه دیگر، رقمی در حدود 165 هزار دلار را به خاطر نقض قراردادش با ذوب آهن بدون دلیل موجه، به حساب باشگاه اصفهانی واریز کند.

باشگاه اصفهانی هم البته باید تا یکماه آینده 48 هزار و 300 دلاری که دستمزد معوقه رادولوویچ بوده را به این مربی پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: