کد خبر: ۸۹۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
کمیته بین‌المللی المپیک بابت اشتباه فاحش خود در درج عنوان محل تولد ملی‌پوش تیراندازی کشورمان از کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران عذرخواهی کرد.

عذرخواهی IOC از کادر سرپرستی کاروان ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از توکیو، کمیته بین المللی المپیک ضمن عذرخواهی از کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2020 توکیو، اشتباه فاحش خود در درج عنوان محل تولد آرمینا صادقیان ملی پوش رشته تیراندازی ایران را اصلاح کرد.

مسئولان کمیته بین المللی المپیک به اشتباه مقابل گزینه محل تولد نماینده تیراندازی کشورمان در بخش بیوگرافی وررشکاران (سایت بازی‌ها) عنوان رژیم اشغالگر قدس را درج کرده بودند که با اعتراض شدید و پیگیری شفاهی و مکتوب کادر سرپرستی کاروان، موضوع ساعاتی پس از مشاهده این اشتباه اصلاح شد.

پس از اصلاح این اشتباه در سایت، کمیته بین المللی المپیک طی ایمیلی عذرخواهی رسمی خود را اعلام کرد که بخشی از این نامه به شرح زیر است:
امیدوارم عذرخواهی صمیمانه ما را بابت اشتباهی که توسط شرکت پیمانکاری زیرمجموعه بازی‌ها صورت گرفت، بپذیرید. این شرکت مسئول جمع‌آوری اطلاعات محتوایی سایت بازی‌ها بود و این مورد اشتباه را انجام داده است.

شک نداشته باشید که موضوع، اشتباهی کاملا سهوی بوده و در اولین فرصت مورد مورد تذکر شما اصلاح شد. 

ممنونیم که صمیمانه ما را درک می‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: