کد خبر: ۸۹۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
فرمانده انتظامی سبزوار از شناسایی و دستگیری عاملان تولید و انتشار کلیپ تصویری از فردی با انگیزه سرگرمی و تمسخر و جذب مخاطب در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عاملان انتشار کلیپ تمسخرآمیزبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرمانده انتظامی سبزوار از شناسایی و دستگیری عاملان تولید و انتشار کلیپ تصویری از فردی با انگیزه سرگرمی و تمسخر و جذب مخاطب در فضای مجازی خبر داد.

حسین بیات مختاری عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن فردی دارای اختلال ذهنی مورد تمسخر قرار گرفته و این اقدام به‌خاطر جذب مخاطب بود دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ماموران انتظامی با بررسی‌های به‌عمل آمده و اقدامات تخصصی عاملان انتشار این کلیپ تصویری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند، تصریح کرد: انگیزه خود را سرگرمی و جذب مخاطبان بیشتر اعلام داشته‌اند.

بیات مختاری در پایان یادآور شد: پرونده متشکله به‌همراه متهمان به دادسرای سبزوار ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: