کد خبر: ۸۹۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۵
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا راه اندازی کردیم که در حال فعالیت هستند.

راه‌اندازی ۵ مرکز تجمیعی واکسن کرونا/ ۴ روز پیش دز اول واکسن را تزریق کردمبه گزارش خبردغ به نقل از  ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری در مراسم تجلیل از خدمتگزاران نیرو‌های مسلح در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا گفت: ما در نیرو‌های مسلح وظیفه خود می‌دانیم هم در اجرای قانون و هم در اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا و هم به علت مسئولیت مردمی نیرو‌های مسلح در هر موضوع و مشکلی که برای مردم پیش می‌آید پیشقدم باشیم.

وی گفت: الحمدلله همه نیرو‌های مسلح تاکنون اینگونه بودند و در همه حوادث و در کرونا از همان روز اول پای کار آمدند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: آخرین اقدام ما ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کروناست که پنج مرکز اکنون در تهران مشغول هستند و به وزارت بهداشت و درمان کمک می‌کنند.

سرلشکر باقری ادامه داد: بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح نیز اکنون بیش از گذشته بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند و نسبت به طول دوره بیماری همچنان آمادگی افزایش تعداد بستری‌ها را دارند.

وی گفت: ما همچنان در خدمت بخش بهداشت و درمان خواهیم بود تا انشاء الله این بیماری هرچه سریعتر ازبین برود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره تزریق واکسن خود نیز گفت: من چهار روز پیش به واسطه این که از سن ۶۰ سالگی گذشته ام دز اول واکسن را تزریق کردم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: