کد خبر: ۸۹۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۰
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و گرانی‌ها لازم است در هفته جلسات یک ساعته برای مسائل برگزار شود تا نمایندگان موضوعات مردم را مطرح و مسئولان مربوطه پاسخ دهند.

درخواست برگزاری جلسه یک ساعته در هفته به منظور رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز سه شنبه ۵ مرداد مجلس شورای اسلامی، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق طی تذکری ضمن انتقاد از وجود برخی اشکالات و ایرادات در روند ثبت‌نام‌ نطق‌ها و تذکرات در صحن علنی، گفت: مساله و دغدغه اکثر نمایندگان موضوعات اقتصادی، تورم و مشکلات معیشتی مردم است اما دستورات صحن بر اساس ضوابط به موضوعات دیگر اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود جلسه یک ساعته به صورت علنی یا غیرعلنی در هفته پیرامون مسائل اولویت‌دار کشور به خصوص گرانی‌ها برگزار شود و نمایندگان موضوعات خود را مطرح و مسئولان مربوطه پاسخ دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: