کد خبر: ۸۹۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه چرا از سدهای پر آب پیرانشهر استفاده نمی‌شود، گفت که بیش از ۱۵ روستای شهرستان سردشت بیش از ۴ ساعت در روز آب آشامیدنی ندار

بیش از ۱۵ روستای شهرستان سردشت ۴ ساعت در روز آب آشامیدنی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ کمال حسین‌پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در جاده‌های پیرانشهر فوت کرده‌اند، اظهار داشت: چه کسی پاسخگوی کشته شدن نونهالان، کودکان پدر و مادرانی است که در جاده‌های سردشت و پیرانشهر جانشان را از دست می‌دهند؟ مسئول اصلی داغدار شدن خانواده‌ها کیست؟ تو را به خدا چرا کسی نیست که بگوید که اینها به کدامین گناه کشته می‌شوند؟ 

وی ادامه داد: مگر بارها به مسئولان وزارت راه تذکر داده نشده است؟ تا کی با اعتبارات قطره‌چکانی و عملیات‌های لاک پشتی ما شاهد کشته شدن مردم در جاده‌های پرتردد باشیم؟ جناب آقای اسلامی وزیر محترم شهرسازی اگر خود و خانواده‌تان هر روز از جاده مرگ پیرانشهر به نقده عبور می‌کردید آیا باز هم این پروژه در طول شش سال یک متر آسفالت نمی‌شد؟ مطمئناً مردم خوب می‌دانند که مسئولان عالی رتبه راه‌سازی‌سازی نسبت به پروژه‌های شهرسازی و راه‌سازی تبعیض‌آمیز اقدام می‌کنند. 

نماینده مجلس یازدهم خطاب به مسئولان شهرسازی و راهسازی تذکر داد: هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری ساخت و ساز جاده‌ها اقدام کنید تا بیش از این مردم از دست دست نروند. 

وی با خطاب به اردکانیان وزیر نیرو نیز گفت: چرا روستاها شهر‌های شهرستان پیرانشهر با داشتن چهار سد پرآب باید مشکل آب آشامیدنی داشته باشد؟ مردم گله می‌کنند که چرا آب از طریق ۱۵ هزار میلیارد تومانی به شهرهای دیگر انتقال پیدا می‌کند اما در شهر خودمان مشکل آب آشامیدنی وجود دارد. بیش از ۱۵ روستای شهرستان سردشت بیش از ۴ ساعت در روز آب آشامیدنی ندارند از شما خواهش می‌کنم هرچه سریع‌تر رسیدگی کنید نباید بر مشکلات مردم چشم بپوشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: