کد خبر: ۸۹۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
نماینده تبریز در مجلس، گفت: مردم باید بدانند چه کسانی طرح صیانت از فضای مجازی را ارائه دادند و اگر مطابق انتظار و خواست اکثریت مردم باشد، حتما برای آن‌ها خوب و مثبت خواهد بود و اگر غیر از این باشد مثبت نخواهد بود.

برای مخالفت با طرح صیانت از فضای مجازی ثبت‌نام خواهد کرد/ متولیان این طرح به مردم معرفی شوندبه گزارش خبرداغ ،احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با قرار گرفتن درخواست اعمال ماده ۸۵ نسبت به طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی، گفت: این طرح موضوع مهمی است و همه نماینده‌ها باید نسبت به آن نظر بدهند، ما نمی‌توانیم بگوییم که اختیار و مسئولیت خود را در این زمینه به دیگران واگذار می‌کنیم.

وی افزود: من مخالف اصل هشتاد و پنجی شدن این طرح هستم و در زمان طرح آن هم برای مخالفت ثبت‌نام خواهم کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در رابطه با عجله برخی نمایندگان برای  مطرح کردن این طرح آن پیش از آغاز به کار دولت جدید، در شرایطی که رهبری فرمودند در مسائل مهم بهتر است دولت لایحه بدهد، اظهار داشت: اینکه نمایندگان و مجلس در یک موضوعی طرح بدهند، حق نمایندگان است. اما در ساختار پارلمان باید حتما یک حزب وجود داشته باشد که مسئولیت ارائه این طرح‌ها را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: منتها در شرایط فقدان احزاب، علی‌القاعده گروه‌های مختلف نمایندگان، هرکدام به یک دلیل و با یک نگرشی که دارند به این مساله ورود کرده و این طرح را ارائه دادند.

علیرضابیگی در ادامه اظهار داشت: مردم باید بدانند چه کسانی این طرح را ارائه دادند و خب اگر مطابق انتظار و خواست اکثریت مردم باشد، حتما برای آن‌ها خوب و مثبت خواهد بود و اگر غیر از این باشد مثبت نخواهد بود؛ نکته حائز اهمیت این است که مردم در این رابطه قضاوت خواهند کرد.

وی به کاربرد فراوان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مردم اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که فضای مجازی محل تعامل و ارتباط مردم است، محروم کردن مردم از این امکان روش شایسته‌ای نیست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: