کد خبر: ۸۹۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۵۵
اصفهان- پیام نیازمند سرانجام آخرین بازی خود را برای سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام داد.

به گزارش خبرداغ ، وقتی خردادماه ۹۷ بعد از نیم فصل بازی به عنوان جانشین رحمان احمدی در پیکان به سپاهان پیوست پیش بینی این روزهای طلایی سخت بود اما نیازمند در این سه سال خود را به عنوان تکیه گاه محکم روی خط دروازه سپاهان به هواداران معرفی کرد.

همان سال اول جای خود را به عنوان مهره ثابت روی خط دروازه سپاهان تثبیت کرد و از عملکرد فصل ۹۸-۹۷ او همین را می‌توان گفت که سپاهان فصل گذشته آن ۳۴ گل دریافت کرده بود و با حضور دروازه‌بان آن روزها ۲۳ ساله ۲۰ گل در لیگ برتر دریافت کرد.

سال دوم نیازمند کاری را کرد که کسی از او انتظار نداشت، رکورد طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران رکوردی که پیام را نه تنها در قلب اصفهانی‌ها تثبیت کرد بلکه به عنوان یک آلترناتیو مطمئن برای بیرانوند معرفی کرد.

خداحافظی نیازمند با نقش جهان/سپاهان همیشه قدران توست

آن فصل نیازمند با ۲۲ گل خورده سپاهان را جز سه تیم اول در دریافت کمترین گل جای داد عملکردهایی که با عدم مصدومیت او روز به روز پیام را به لباس تیم ملی نزدیک تر کرد و باعث شد در لیست‌های تیم ملی همه منتظر وجود نام او باشند.

نیازمند در روزهایی که زمزمه‌ها حاکی از دعوت صرفاً لژیونرها و سرخابی‌ها به تیم ملی بود تنها نماینده تیم اصفهانی در تیم ملی بود ولی برای اولین بازی ملی خود یک سال صبر کرد تا در مهرماه ۹۹ سرانجام اولین بازی ملی خود را مقابل ازبکستان انجام دهد.

برای ما که در اصفهان تمرین شبانه روزی پیام و رکورد ۹۴۰ دقیقه‌ای او را در نقش جهان دیدیم هیچ چیز شیرین‌تر از قرارگیری در چارچوب تیم ملی نبود، شاید اگر او هم نسل عابدزاده کوچک و بیرانوند نبود الان گلر بلا منازع تیم ملی بود.

دیشب پیام آخرین بازی خود را در نقش جهان انجام داد، برای تیمی که هرگز ادعا نکرد از بچگی طرفدار آن بوده اما با تعصب برای موفقیت آن جنگید و با کلین شیت همان کاری را کرد که سه سال در اصفهان و ورزشگاه‌های مهمان تکرار کرد.

می‌گویند قدرت یک دروازه‌بان نه به واکنش‌ها و بلکه به کم اشتباه بودن آن است و نیازمند دروازه‌بانی بود که کمتر کسی از او اشتباه مهلکی را به یاد دارد.

پیام به پرتغال رفت برای ساختن فردای فوتبالی بهتر برای خود و سپاهان می‌ماند و حسرت از دست دادن یک دروازه‌بان بزرگ؛ پیام، سپاهان همیشه قدران توست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: