کد خبر: ۸۹۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۶۳
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار در شهرستان داراب با ۱۱۲ فقره کلاهبرداری خبر داد.

دستگیری زوج کلاهبردار توسط در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار در شهرستان داراب با ۱۱۲ فقره کلاهبرداری خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده شنبه ۲ مرداد اعلام کرد: بعد از آنکه تعدادی شاکی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا در شهرستان داراب مدعی شدند شخصی به همراه همسرش سال ۹۵ با احداث صندوق قرض‌الحسنه و به بهانه پرداخت وام‌های کم بهره مبالغ زیادی از آن‌ها دریافت کرده و متواری شده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

ملک‌زاده اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان پس از کلاهبرداری از ۱۱۲ نفر شهروند از داراب متواری شده و در شهرستان مشهد خود را از دید پلیس مخفی کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاهشان دستگیر و به داراب انتقال دهند.

ملک‌زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۱۲ نفر شهروند اقرار کردند، گفت: این زن و شوهر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: