کد خبر: ۸۹۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۷
تراکتوری‌ها در رقم زدن کلین شیت عملکرد بدی داشته‌اند، در حالی که پرسپولیس در گلزنی موفق عمل کرده است.

عملکرد عجیب تراکتوری‌ها در نقطه قوت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: تیم پرسپولیس در شرایطی یکشنبه شب میزبان تراکتور تبریز است که با ۱۷ کلین شیت در لیگ برتر رکورددار این فصل است. در این بخش اما حریف آنها نتوانسته خوب کار کند.

تراکتوری‌ها با ۲۵ گل خورده پنجمین خط دفاعی مستحکم لیگ بیستم را تا اینجا از آن خود کرده اند و این نشان می‌دهد که تیم تبریزی در فاز دفاعی عملکرد بدی نداشته است با این حال این تیم در رقم زدن کلین شیت آماری ضعیف از خود ارائه داده که شاید نشات گرفته از روند پرفراز و نشیب دروازه‌بان‌های این تیم باشد.

محمدرضا اخباری و حبیب فرعباسی دروازه‌بان‌های این فصل تراکتور بودند که البته در بیشتر بازی‌ها اخباری حراست از دروازه تراکتوری‌ها را بر عهده داشته است با این همه این تیم تنها موفق به ثبت ۹ کلین شیت شده که از این حیث در رده یازدهم قرار دارد و برای تیمی که داعیه کسب سهمیه آسیا را دارد عملکرد مناسبی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: