کد خبر: ۸۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۹
تیم‌های استقلال و نساجی در حالی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر با هم دیدار می‌کنند که این دیدار فاقد حساسیت جدولی است.

استقلال - نساجی؛ دیداری که از اهمیت افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال و نساجی یکشنبه شب به مصاف هم می‌روند که این دیدار فاقد حساسیت‌های جدولی است و هر دو تیم صرفاً به جهت کسب نتیجه‌ای خوب با هم دیدار می‌کنند.

هفته بیست و هشتم این رقابتها در حالی به پایان رسید که تیم نساجی بعد از پیروزی با ارزش خارج از خانه مقابل ذوب آهن توانست بقای خود در لیگ برتر را مسجل کرده و مازنی‌ها در اصفهان جشن بقا را گرفتند.

در پایان این هفته تکلیف استقلال هم مشخص شد. آنها که رده سومی جدول شان پیش از این قطعی شده بود، با اینکه نفت مسجد سلیمان را در تهران شکست دادند، اما با توجه به پیروزی‌های پرسپولیس و سپاهان در تبریز و مشهد برابر ماشین سازی و پدیده، از رسیدن به یکی از دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی هم ناامید شدند.

آبی پوشان تهران و سرخ پوشان مازندران در حالی در هفته بیست و نهم به مصاف هم خواهند رفت که امتیازات این بازی تاثیر چندانی در شرایط شان در این فصل ندارد و تنها انگیزه شان از پیروزی در این بازی، عملکرد بهتر است.

دیدار دو تیم استقلال و نساجی مثل سایر دیدارهای هفته بیست و نهم از ساعت ۲۱:۱۵ یکشنبه ۳ مرداد برگزار می‌شود. محل برگزاری این بازی هم ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: