کد خبر: ۸۹۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۵۳۵
شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرنگارش از توقف ناگهانی وب‌سایت‌های مربوط به شرکت‌های فناوری، هواپیمایی و حمل و نقل در شرق ایالات متحده خبر داده است. پایگاه خبری هیل هم گزارش داده وب‌سایت مربوط به المپیک و برخی وب‌سایت‌های مهم دیگر از کار افتاده‌اند.

قطعی گسترده و از دسترس خارج شدن وبسایت های مهم در آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرنگارش از توقف ناگهانی وب‌سایت‌های مربوط به شرکت‌های فناوری، هواپیمایی و حمل و نقل در شرق ایالات متحده خبر داده است.

پایگاه خبری «هیل» هم گزارش داده وب‌سایت مربوط به المپیک و برخی وب‌سایت‌های مهم دیگر از کار افتاده‌اند. مطابق این گزارش، وب‌سایت‌های از کارافتاده حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

سایت‌های مربوط به بازی‌های رایانه‌ای مانند «Steam»، شرکت‌های هواپیمایی نظیر شرکت «دلتا» و سایت‌های خبری آنلاین مانند «Dallas Morning News» از جمله وب‌سایت‌هایی هستند که از کار افتاده‌اند.

وب‌سایت «آمازون» هم از کار افتاده است. یک سخنگوی این شرکت، به درخواست پایگاه خبری «هیل» برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.

منابع خبری به دلایلی درباره دلیل از کارافتادگی این سایت‌ها اشاره نکرده‌اند، اما شرکت اینترنتی «آکامی» که در زمینه شبکه تحویل محتوا فعالیت می‌کند وقوع چنین خاموشی‌هایی را تأیید کرده و گفته در حال تحقیق بر روی آن است.

این شرکت اینترنتی در بیانیه‌ای روی وب‌سایت خود گفته است: «در حال تحقیق بر روی این موضوع هستیم. چنانچه سوالی دارید یا با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده‌اید لطفاً با بخش پشتیبانی فنی آکامی تماس بگیرد. ما تلاش می‌کنیم شما را در جریان جدیدترین اطلاعات قرار دهیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: