کد خبر: ۸۹۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۴۳۷

خبر خوب سیدابراهیم رئیسی برای مردم خوزستانبه گزارش خبرداغ ، کاوه اشتهاردی فعال رسانه در پی نشست رئیس جمهور منتخب با مسئولان و سیاسیون استان خوزستان و مشکلات اینروزهای این استان نوشت: و جلسه مشترک چهره های شاخصی چون آقایان رضایی، شمخانی، مخبر، فروزنده، فتاح، بختیاری و وزیر نیرو، رئیس بسیج و نمایندگان مجلس به دعوت سید ابراهیم رئیسی، نشاندهنده عزم او برای همفکری و استفاده از تجربه، توان و تخصص همه ظرفیت هاست و این که همه باید در کنار هم وارد میدان رفع مشکلات شوند.
‏این نشست تحقق وعده قبلی رئیس جمهور منتخب مبنی بر به خط کردن تمام امکانات و ظرفیتهای حاکمیت، دولت و نهادها برای رسیدگی به مشکلات کشور بود و نیز نویدی برای عمل به شعار "ما می توانیم" و تلاش و همت دولت سیزدهم برای انتشار خبرهای خوب و امیدآفرین به مردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: