کد خبر: ۸۹۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۲
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط پرونده محمد بلبلی که در دادگاه عالی ورزش در جریان است، توضیحاتی ارائه داد.

آذری: حامی منافع فولاد هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: محمد بلبلی بازیکنی که این روزها بی دردسر در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی می‌کند، با یک نقل و انتقال عجیب سه باشگاه سپیدرود، استقلال و فولاد را به چالش کشید؛ تا جایی که امروز پنجره باشگاه فولاد بسته است و استقلال نیز با همین خطر مواجه است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص بیان داشت: دادگاه عالی ورزش از دو باشگاه استقلال و سپیدرود به همراه فدراسیون خواستار توضیحات و دفاعیاتی شده و تا جایی که من اطلاع دارم به جز فدراسیون که دفاعیات خود را ارسال کرده، دو باشگاه هنوز اطلاعات و دفاعیاتی به CAS ارائه نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: قبل از آنکه من عهده دار مدیریت باشگاه فولاد شوم، این نقل و انتقال انجام شده بود و شکایت هم صورت گرفته بود که ماحصل آن جریمه ۳۰۰ میلیونی باشگاه فولاد بود. بعد از آنکه من مدیر باشگاه شدم این پرونده را پیگیری کردم و این جریمه را تا مبلغ ۵۰ میلیون کاهش دادم.

وی اضافه کرد: پنجره باشگاه هم به همین دلیل بسته شده و همچنان بسته است و این بسته شدن پنجره ارتباطی به پرداخت و عدم پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیونی نداشت و حتی اگر ما این جریمه را کاهش نمی‌دادیم و همان زمان ۳۰۰ میلیون پرداخت می‌کردیم، باز هم پنجره بسته می‌شد، چون باشگاه فولاد قوانین نقل و انتقالاتی را نقض کرده بود.

آذری توضیح داد: باشگاه‌هایی که ناقض قوانین نقل و انتقالات می‌شوند، اتوماتیک علاوه بر جریمه نقدی، از نقل و انتقالات هم محروم می‌شوند و لذا بسته بودن امروز پنجره نقل و انتقالاتی فولاد ارتباطی با آن جریمه ندارد. حتی اگر امروز سپید رود از حق و حقوق خودش هم بگذرد و نخواهد جریمه نقدی را بگیرد، باز هم این پنجره به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالاتی بسته می‌شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: در حال ارائه مستنداتی در دفاع از منافع باشگاه فولاد به دادگاه عالی ورزش هستیم تا آنها را متقاعد نماییم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند؛ که اگر موفق به این کار نشویم، متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی ما بسته خواهد ماند و تا زمستان قادر به جذب بازیکن نیستیم.

وی توضیح داد: تا جایی که من اطلاع دارم دو باشگاه استقلال و سپید رود هنوز دفاعیات خود را ارسال نکرده‌اند. من مدیرعامل عامل فولاد هستم و منافع فولاد برایم در اولویت قرار داشته و حافظ منافع این باشگاه هستم و هر باشگاهی هم مدیرانش باید از منافع خودشان دفاع کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: