کد خبر: ۸۹۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۳
مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از فردا (جمعه) تا یکشنبه به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

رگبار و باد شدید در استان‌های جنوبیبه گزارش خبرداغ و به نقل از سازمان هواشناسی، روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر، بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق انتظار می‌رود.

شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی منطقه مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، شنبه و یکشنبه در سمنان، شمال شرق و شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و دوشنبه در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از جمعه تا یکشنبه دما بین چهار تا هشت درجه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش می‌یابد.

در چهار روز آینده در دریای عمان به‌ویژه مناطق شرقی دریا و از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: