کد خبر: ۸۹۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم‌نامه این انتخاب به زودی امضا می‌شود.

عزیزی‌خادم: اعتماد عمومی به فدراسیون بازمی‌گرددبه گزراش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان همدان گفت: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت‌های موجود، فوتبال را به صورت یکپارچه گسترش می‌دهد. صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک ارزشمند است و حیف است استانی همچون همدان با توجه به نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت‌های مناسبی در این حوزه دارد، تاکید کرد: صوفی که برای چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان انتخاب شد، به واسطه شهردار بودن و کسب اکثریت آرا مسؤولیتی بسیار سنگین در پیش دارد. همدان به عنوان کلانشهری مهم و تاریخی با ظرفیت بسیار، می‌تواند مرکز استعدادیابی غرب کشور باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم. همدان ظرفیت بالایی دارد که با توجه به بعد جمعیتی غرب کشور و نزدیکی به پایتخت، این استان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب ایران تعیین شود. مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه اندازی شد.

عزیزی خادم اظهار داشت: با برنامه ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می‌شود و با انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، استعدادهای این استان و غرب ایران شکوفا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان دیده می‌شود، حداکثر توان خود را به کار گرفتیم تا در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام برمی‌داریم. باید در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه‌ای برای صعود به جام جهانی متحد شویم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازمی‌گردد و این موضوع باعث هموار شدن رسیدن به اهداف و برنامه‌های فدراسیون می‌شود. امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم. امیدواریم با صعود تیم شهرداری همدان به لیگ فوتبال دسته یک، فوتبال این استان هم متحول شده و به واسطه آن فوتبال غرب کشور متنفع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: