کد خبر: ۸۹۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۰
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه:
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه نوشت: ایران در جستجوی یک افغانستان امن، با ثبات و صلح دوست است و این جز با تضمین جایگاه و حقوق همه اقوام و مذاهب در یک سند میثاق ملی ممکن نیست.

نمی‌شود نگران آینده شیعیان افغانستان نبود/ایران در جست‌وجوی یک افغانستان امن، باثبات و صلح‌دوست استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رسول موسوی مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در صفحه توئیتری خود درخصوص تحولات اخیر افغانستان، نوشت: نمی‌شود نگران آینده شیعیان افغانستان نبود.

وی تصریح کرد: نگرانی به آن دلیل نیست که ایران نگاه خاصی به شیعیان افغانستان دارد، بلکه به این علت است که ایران در جستجوی یک افغانستان امن، با ثبات و صلح دوست است و این ممکن نیست جز با تضمین جایگاه و حقوق همه اقوام و مذاهب در یک سند میثاق ملی (قانون اساسی)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: