کد خبر: ۸۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۴۳۵
دیدار یحیی گل‌محمدی با کاپیتان استقلال از صحنه‌های قابل توجه دربی پایتخت بود.

رفاقت و خوش‌وبش گل محمدی و کاپیتان استقلال در حاشیه دربی/عکسبه گزارش خبر داغ به نقل از ورزش سه : دیدار یحیی گل‌محمدی با کاپیتان استقلال از صحنه‌های قابل توجه دربی پایتخت بود.

در دربی حذفی پنجشنبه شب وریا غفوری در ترکیب ثابت استقلال حضور داشت و پیش از شروع مسابقه با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار صمیمانه‌ای داشت و لحظاتی با هم خوش و بش کردند و عکس یادگاری گرفتند.

وریا غفوری در زمانی که هنوز نفت تهران وجود داشت و اتفاقا نتایج خوبی می‌گرفت و در بالای جدولی بود شاگرد یحیی گل‌محمدی بود. تیمی که حتی موفق شد یقه پرسپولیس را در آزادی بگیرد و از دست دادن امتیاز باعث از دست رفتن جام در لیگ پانزدهم برای پرسپولیس برانکو شد.

عکس‌های جالب استاد و شاگرد سابق نشان از رابطه خوب این دو دارد. در جریان مسابقه نیز هنگامی که وریا مشغول آب خوردن بود یحیی برخورد جالبی با با او داشت و با لبخند و به شوخی دستش را بالای سر غفوری مشت کرده بود تا بار دیگر لحظاتی با او خوش و بش کرده باشد. کاپیتان استقلال ۱۲۰دقیقه بازی کرد و پنالتی حساس اول را گل کرد تا از  عوامل اصلی حذف سرمربی سابقش باشد.

رفاقت و خوش‌وبش گل محمدی و کاپیتان استقلال در حاشیه دربی/عکس

۲۵۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: