کد خبر: ۸۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۷
در ابتدا ضمن خسته نباشید به مجیدی و بازیکنان و تبریک جانانه به عزیزان دل که لایق بهترینها هستید.

احقاق حقانیت در دوران رنگی وزارتبه گزارش خبرداغ به نقل از در ابتدا ضمن خسته نباشید به مجیدی و بازیکنان و تبریک جانانه به عزیزان دل که لایق بهترینها هستید.

سه چیز تحملش خیلی سخته
حق با تو باشه
ولی بهت زور بگن!
بدونی دارن بهت دروغ میگن
نتونی ثابت کنی!
تتونی حرف دلتو بزنی
و مجبور باشی سکوت کنی

 در این چند سال گذشته موارد بالا را همه هواداران عزیز استقلال تحمل کردند ولی درست در آخرین روزهای رنگی وزارت حق به حقدار رسید.

دربی همیشه معادلات غیر قابل پیش بینی داره و حساسیت وهیجان کاذب آنقدر بالاست که اکثر بار فنی ندارند مثل همین دیدار و در دربی دیروز فقط چند دقیقه ای فوتبال نسبتا خوبی دیدیم ولی در جام حذفی بردن از قشنگ بازی کردن مهم‌تره و نمایش غیرتمندانه دلاوران ابی مزد اعتماد فرهاد و حمایت های بیدریغ او راداد و حس انتقام مجیدی با برد استقلال واقعا به هممون چسبید.

چند تا مورد فنی و غیر فنی این دیدار می‌توان چند مورد را برشمرد.

۱- تعداد پاسهای دوتیم به یک- دو-سه نمیرسید و به نحوی قطع می‌شد انوقت چه انتظاری برای یک بازی تماشاگر پسند باید داشت و توپ در میانه زمین سرگردان بود و کمتر دیدیم تیمی با بیش از ده پاس موقعیت خطرناک خلق کند و با دیدن یورو و فینال کوپا و لیگ ایران به نظر می‌رسد با انتظاراتمان چندین سال فاصله داریم.

۲-ضربات ایستگاهی مهم‌ترین حربه تیم‌های حرفه ای دنیا برای رسیدن به گله که به کرات در یورو و کوپا امریکا دیدیم  ولی انگار در ایران یا درست تمرین نمیشه و یا جدی گرفته نمیشه.

۳-به نظرم انتخاب فغانی برای این دیدار علی رغم اینکه نمره قبولی گرفت ولی سیاست مدارانه بود!

۴-مصاحبه های مربیان و دست اندرکاران دو تیم را ببینید تا به داشتن مربی مثل فرهاد به خود ببالیم.

۵-عدم حمایت مدیران و بی پشتوانگی و تنهایی استقلال چنان فشاری روی دوش فرهاد و بازیکنان و هواداران گذاشته بود که با برد دربی قطعا ترکش هایی بدنبال خواهد داشت.

۶-جاهایی خواندم که چنان استقلالی ها خوشحالی می‌کردند که انگار جام گرفته اند که در جواب این عزیزان باید گفت این خوشحالی غریو شادی چندین میلیون آبی دل بود که انگار پس از چند سال حکم عفو گرفته بودند و میخواستند گوش فلک را کر کنند!؟!؟

۷-فرهاد چنان شخصیت و ابهتی به تیم داده که تصور کنید در شرایط برابر در سال آینده و با حفظ اکثر نفرات ‌و داشتن مدیری لایق چه تیمی خواهیم داشت.

یادتونه هر کدامتون از من پرسیدید گفتم میبریم و در آخرین پست هم گفتم شک نکنید حق به حقدار  خواهد رسید چرا که اعتقاد دارم ماه برای همیشه پشت ابر نمیمونه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: