کد خبر: ۸۹۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۱
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین با اشاره به شهادت سه نفر از افسران نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر تصریح کرد که مقابله با معضل موادمخدر، مسئولیت جهانی است.

واکنش غریب‌آبادی به شهادت نیروهای انتظامی طی درگیری با قاچاقچیان موادمخدربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، کاظم غریب آبادی روز پنجشنبه در توئیتی افزود:

در غیاب این گونه ایثارگری ها، اروپایی ها باید به دنبال گرم به گرم موادمخدر در کف خیابان های خود باشند. وی خاطر نشان کرد: مقابله با معضل جهانی موادمخدر، مستلزم پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان است.

گفتنی است که در پی درگیری مسلحانه عصر امروز قاچاقچیان با ماموران مبارزه با مواد مخدر در محله حسین آباد شهرستان کهنوج سه مامور مواد مخدر این شهرستان به فیض شهادت نایل آمدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: