کد خبر: ۸۹۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۴۲۵
تیم فوتبال پرسپولیس با حفظ میانگین پاس های خود در هر بازی می تواند درصد زیادی از شانس بردن در دربی ۹۶ پایتخت را برای خود کند.

فاصله پرسپولیس برای موفقیت در دربی: فقط «چند پاس ساده»به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار می‌شود.

دربی نود و ششم پایتخت در حالی سومین بازی دو تیم در فصل جاری محسوب می‌شود که دو تیم در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی دو - دو دادند و استقلال در دیدار برگشت با رفتن محمود فکری از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی خود استفاده کرد تا شکست یک بر صفر را تجربه کند.

با این حال فرهاد مجیدی تجربه بردن پرسپولیس در جام حذفی فصل گذشته را در کارنامه مربیگری خود دارد تا دیدار پیش رو یکی از جذاب ترین بازی‌های دو تیم باشد.

پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال تهران می‌رود که در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر صدرنشین است و پس از فتح سوپرجام برای قهرمانی جام حذفی نیز می‌خواهد به قهرمانی برسد.

رؤیای کسب سه جام در یک فصل برای یحیی در حالی می‌تواند تحقق پیدا کند که این تیم برای اطمینان بیشتر برای پیروزی در بازی‌هایش نیاز به چند پاس اضافی نسبت به چند بازی گذشته دارد.

فاصله پرسپولیس برای موفقیت در دربی: فقط «چند پاس ساده»

پرسپولیس که در لیگ برتر فصل جاری تا کنون آمار خیره کننده‌ای در کسب پیروزی داشته است و تنها یک باخت کسب کرده است.

کادر فنی پرسپولیس برای موفقیت این تیم در طول دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به مالکیت توپ داشته است و پاس کاری‌های متوالی را در دستور کار تاکتیکی سرخپوشان قرار داده است.

آماری که در دو بازی گذشته این تیم به هیچ وجه رعایت نشد تا سرخ‌ها به سختی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

پرسپولیس در هفته بیست و ششم به اهواز رفت تا مقابل فولاد تن به تساوی بدون گل دهد.

شاگردان یحیی گل محمدی در جریان این بازی نتوانستند متوسط ۵۰۰ پاس در هر بازی را ثبت کنند و تنها ۳۱۲ عدد پاس داشتند که دقت ۷۴ درصدی داشت.

این تیم در جریان برد دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک نیز نتوانست میانگین همیشگی خود را ثبت کند. ۴۴۰ پاس با دقت ۸۰ درصدی حاصل کار سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی بود. تیمی که به سه امتیاز رسید اما در نیمه دوم با اشتباهات دروازه‌بان خود و همچنین فشار مهاجمان اراکی چندین بار دروازه‌اش تهدید شد.

پرسپولیس برای اینکه خیال خود را از عملکرد قابل اطمینان در مسیر بردن راحت کند نیاز به چند پاس بیشتر دارد. تیمی که فرمول بردن را در ۵۰۰ پاس با دقت ۸۵ درصدی داشته است و اکثر اوقات با همین فرمول به خواسته خود رسیده است.

سرخ‌ها تنها سه دیدار در فصل جاری را با این آمار به پیروزی ختم نکردند که نشان از درصد پایین خطای آنها در طول فصل است.

باید منتظر ماند و دید پرسپولیس برای بهبود آمار چند سال گذشته‌اش چگونه مقابل استقلال صف آرایی می‌کند و حاشیه‌های چند روز اخیر درباره مشکلات مالی و درگیری‌های لفظی اعضای دو تیم با همدیگر چه تأثیری در عملکرد فنی سرخابی‌های پایتخت خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: