کد خبر: ۸۹۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۷۲
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پیامی، ۲۲ تیرماه روز فناوری اطلاعات را به همه فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و بر بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف این وزارتخانه و ارتباط مستمر با اقشار مختلف تاکید کرد.

شریعتمداری در پیامی به مناسبت روز فناوری اطلاعات تاکید کرد؛ بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی برای خدمت به مردمبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است: در شرایط حاضر که جهان با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، فناوری اطلاعات بخش اجتناب ناپذیر زندگی امروز بشر به عنوان موتور محرکه و شتاب دهنده در تمامی زمینه های زندگی نمود پیدا کرده است.
وی در بخش دیگری از پیام خود به اهمیت تکنولوژی در توسعه و پیشبرد اهداف زندگی انسان اشاره کرد و افزود: درهم تنیدگی فناوری اطلاعات به گونه ای است که همه امور زندگی روزمره و کسب و کارها، وابستگی بسیار زیادی به آن پیدا کرده و آن را تسهیل نموده است.
شریعتمداری با اشاره به بهره مندی این وزارتخانه از خدمات الکترونیک به روز و پیشرو بودن آن در این حوزه تصریح کرد: در سایه لطف خداوند متعال با کوشش و تلاش همکارانم در مرکز فناوری اطلاعات، این وزارتخانه توانسته در ارزیابی های مختلف از جمله توسعه خدمات الکترونیک در میان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف ، رتبه اول را به دست آورد.
در بخش دیگر این پیام آمده است: این روز را به فعالان عرصه فناوری اطلاعات به ویژه همکاران خود در وزارتخانه، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای آنان استمرار و توفیق روزافزون در راستای خدمتگزاری به جامعه هدف آرزومندم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: