کد خبر: ۸۹۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۶
وزیر علوم با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار تسریع و اولویت دهی واکسیناسیون دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها شد.

وزیر علوم خواستار تسریع واکسیناسیون دانشجویان شدبه گزارش خبرداغ ، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی به منظور از سرگیری آموزش و پژوهش حضوری از مهر سال جاری شد.

در نامه منصور غلامی آمده است؛ پیرو جلسات مشترک معاونان آموزشی هر دو وزارت و ضرورت تمهید مقدمات آموزش حضوری واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان در اولویت قرار گرفت و «ستاد از سرگیری آموزش حضوری» در حوزه ستاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل شده است که برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را در دستور کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: