کد خبر: ۸۹۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۷۷
وزیر بهداشت پس از آن عصبانیت عجیب و حمله لفظی علیه نماینده زاهدان، مدعی شد او «می‌خواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و آدمِ مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم.»

ادعای وزیر بهداشت پس از درگیری لفظی شدید با نماینده مجلس: می‌خواست آدمِ او را رئیس علوم پزشکی کنموزیر بهداشت پس از آن عصبانیت عجیب و حمله لفظی علیه نماینده زاهدان، علت دلخوری از فداحسین مالکی را درخواست‌های این نماینده مجلس عنوان کرد.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، سعید نمکی وزیر بهداشت روز گذشته در نشست‌ خود در زاهدان پس از درگیری لفظی با فداحسین مالکی نماینده این شهر گفت: مالکی (نماینده زاهدان در مجلس) می‌خواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم. من آدم این کارها نیستم.

در جلسه مذکور و درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیز میان این دو، مالکی از عواقب حقوقی و قضایی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ می‌گوید «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: