کد خبر: ۸۹۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
سخنگوی دولت گفت: بنابر گزارشی که از سوی وزارت کشور دیدم حادثه پارک ملت به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست و نمی‌تواند نسبتی داشته باشد و به محض دریافت اطلاعات جدید آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حادثه پارک ملت به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست/ صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی در پاسخ به سوال ایلنا، مبنی بر این که بامداد جمعه در پارک ملت صدای انفجاری آمد که هنوز علت دقیق آن مشخص نشده است از سوی دیگر برخی رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب مدعی خرابکاری هستند، با توجه به سابقه اتفاقاتی که در نطنز افتاده و اخیرا هم پهپادی وارد کشور شده بود، این ادعاها در ذهن مردم تقویت شده است. قرار نیست مسئولان درباره علت و جزئیات دقیق حادثه توضیحی ارائه دهند، گفت: حداقل از همین تیربون هیچ مسئله رخ داده‌ای نبوده است که بی‌پاسخ مانده باشد و مسائل اخیر به وضوح توضیح داده شده است.

وی تاکید کرد: ما در سخنگویی همه اتفاقات را توضیح دادیم و شاید یکی از اقدامات ما برای اطلاع‌رسانی این بوده است شاید با تاخیر همراه بوده باشد اما هیچ موضوعی نبوده که بدون توضیح دادن از کنار آن بگذریم.

سخنگوی دولت گفت: در مورد صدای انفجار روز جمعه هم باید بگویم بررسی‌های صورت گرف از سوی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک ملت بوده است که ناشی از ریختن بنزین و گازوئیل در آن بوده که منفجر شدن آن منجر به انفجار و آتش‌سوزی محدود شده است.

وی تاکید کرد: در بررسی‌هایی که انجام گرفت هیچ شواهدی در خصوص امنیتی بودن موضوع از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی داده نشده و البته تلاش‌های لازم هم در حال پیگیری است، اما بنابر گزارشی که از سوی وزارت کشور دیدم این حادثه به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست و نمی‌تواند نسبتی داشته باشد و به محض دریافت اطلاعات جدید آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: