کد خبر: ۸۹۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۸۴
دفتر اطلاع رسانی وزارت خارجه افغانستان گفت: نیروهای امنیتی در کمینی که برای کاری شاگاسی، رئیس سازمان اطلاعات طالبان و دو تن از همراهانش در روستای محمد آگاهی در ولایت لوگر ایجاد کرده بودند، توانستند او را به قتل رسانده و دو تن از همراهانش را بازداشت کنند.

کابل: رئیس اطلاعات طالبان کشته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دفتر اطلاع‌رسانی وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور توانستند در جریان عملیاتی که صبح امروز، دوشنبه انجام دادند، رئیس اطلاعات طالبان را از پای درآورند.

به گزارش آرتی، دفتر اطلاع رسانی وزارت خارجه افغانستان گفت: نیروهای امنیتی در کمینی که برای کاری شاگاسی، رئیس سازمان اطلاعات طالبان و دو تن از همراهانش در روستای محمد آگاهی در ولایت لوگر ایجاد کرده بودند، توانستند او را به قتل رسانده و دو تن از همراهانش را بازداشت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: