کد خبر: ۸۹۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۷۲
فال روز دوشنبه 21 تیر 1400

فال روز دوشنبه 21 تیر 1400فال روزانه متولدین فروردین

امروز یک نفر با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد دردسرها و ناراحتی هایش با شما صحبت کند. در واقع مهربانی ذاتی شما امروز افراد زیادی را به سوی شما جذب خواهد کرد که می خواهند با شما درد دل کرده و یا از شما مشورت بگیرند. شاید این موضوع احساس خوبی را در شما به وجود بیاورد و حتی خوشحالتان کند که دیگران تا این حد به شما اعتماد دارند، اما در عین حال دردسرهایی را هم برای شما به همراه خواهد داشت. این افراد وقت زیادی از شما خواهند گرفت و شما که نمی خواهید آنها را از خود برانید مجبور خواهید بود بیشتر روز را وقف دیگران کنید. شاید بهتر باشد امروز بعضی تماس های تلفنی را جواب ندهید! از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نگرانی در ارتباط با مسائل مالی تمام روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. شما تردیدها و نگرانی هایی در مورد میزان درآمد خود دارید و این شرایط اگر کسب و کار مستقلی داشته باشید برایان سخت تر هم خواهد بود. بهتر است مواظب باشید که خودتان را با این فکرها دیوانه نکنید. این احساس ترس و عدم امنیتی که به سراغتان آمده باعث شده است که اوضاع به چشمتان خیلی بدتر از آن چیزی که در واقع هست بیاید. سعی کنید نگاهی منطقی به شرایط فعلی خود داشت باشید. اگر واقعی چیز نگران کننده ای وجود داشته باشد بهتر است به جای اینکه وقت و انرژی خود را با ترس و نگرانی تلف کنید به دنبال راه حل باشید. در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

فال امروز متولدین خرداد

شخصی که دوست دارید امروز به طور مرموزی سکوت اختیار کرده است، حتی ممکن است از دیروز تا حالا هیچ تماسی با شما نگرفته باشد. اگر احتیاط نکنید این وضعیت می تواند باعث شود شما نسبت به این شخص، احساسی که به شما دارد و رابطه تان دچار تردید شوید و حتی به این فکر بیفتید که شاید او اصلا شما را دوست نداشته باشد. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و رفتاری منطقی داشته باشید. این فکرها تنها باعث بدتر شدن حال شما خواهند شد. شاید بهتر باشد کمی به وضعیت روحی و زندگی شخصی طرف مقابلتان فکر کنید. ممکن است او مشکلات و درگیری هایی داشته باشد که باعث شده اند نتواند با شما تماس بگیرد. ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ایده های جالبی برای شروع برخی پروژه های هنری و خلاقانه به سراغ شما خواهند آمد، اما برخی از آنها هنوز مبهم هستند و شما آمادگی لازم برای عملی کردن آنها را ندارید و حتی نمی توانید در ذهن خودتان تصویر دقیقی از آنها داشته باشید. در واقع شما قصد دارید احساسات معنوی خود را از طریق انجام کارهای هنری بروز دهید، اما خودتان هم درست نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید. زیاد به خودتان فشار نیاورید و اگر احساس می کنید که آمادگی کافی ندارید سر خودتان را با انجام کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید. برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شخصی که دوست دارید خیلی سرد و بی روح به نظر می رسد و سکوت کرده و میلی به صحبت کردن از خود نشان نمی دهد. این وضعیت شما را نگران کرده است و به این فکر افتاده اید که مبادا او از دست شما ناراحت و عصبانی شده باشد و نکند حرف بدی زده یا کار اشتباهی کرده باشید. به احتمال زیاد چیزی که باعث به وجود آمدن این شرایط شده است مسائل کاری، خانوادگی و یا مالی هستند و این اوضاع ارتباط چندانی با شما پیدا نمی کند. فعلا بهترین کاری که از دست شما برمی آید این است که به طرفتان نشان بدهید که اگر به کمک شما نیاز داشته باشد و یا نیاز به صحبت کردن داشته باشد در کنارش هستید. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

فال امروز متولدین شهریور

فرصت های جدیدی که برای شما پیش آمده اند تا بتوانید موقعیت حرفه ای بهتری پیدا کرده و کسب درآمد بیشتری داشته باشد در عین خوشحالی باعث ایجاد نگرانی هایی برای اعضای خانواده شما شده اند و آنها می ترسند که نکند این شرایط باعث شود وقت کمتری برای آنها داشته باشید و نتوانید مثل قبل در کنار آنها باشید. راستش را بخواهید آنها تا حدودی حق دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا این نگرانی ها را قبل از اینکه بدتر و بیشتر شوند کنار بگذارند. امروز می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا به آنها ثابت کنید که از هر فرصتی برای اینکه در کنارشان باشید استفاده خواهید کرد. تا می توانید در کنار هم خوش بگذرانید و بخندید و شاد باشید. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز نگرانی در مورد یک دوست و یا یکی از اقوامتان که دور از شما زندگی می کند تمام روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. متأسفانه شما امکان اینکه با آنها تماس گرفته یا صحبت کنید را نخواهید داشت و حتی اگر تماس بگیرید هم تماس هایتان بی پاسخ خواهند ماند و این شرایط کمکی به بهتر شدن حال شما نخواهد کرد. شاید بتوانید از طریق دوستان مشترکی که دارید اطلاعاتی در مورد این شخص و شرایط فعلی اش پیدا کنید تا خیالتان راحت شود و بتوانید تا وقتی با او صحبت کنید آرام بگیرید. شما امروز به طور کلی به دنبال کوچک ترین نشانه ای هستید تا خودتان را نگران کنید، خونسرد باشید، همه چیز خیلی بهتر از آن چیزیست که شما فکر می کنید! وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

چه خودتان باور داشته باشید و چه نداشته باشید خلاقیت و خلق کردن در ذات شماست و اگر تا به حال هنرمند و یا نویسنده نشده اید هم حالا وقت آن رسیده است که این توانایی ذاتی خود را مورد استفاده قرار دهید. ایده های خلاقانه ی بیشماری در ذهن شما وجود دارند که به دنبال راهی برای بروز یافتن و بیان شدن هستند. چرا حداقل این کار را امتحان نمی کنید؟ مسلم است که چیزی را از دست نخواهید داد، شاید حتی به این نتیجه برسید که باید هر کاری را که در حال حاضر انجام می دهید رها کرده و فقط روی هنر تمرکز کنید. از صبح که بیدار می شوید با خودتان قرار بگذارید که امروز کمتر از همیشه سیگار بکشید! از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ذهن شما امروز پر از سوال های مختلف شده است که بعضی از آنها خیلی بزرگ و بعضی دیگر کوچک و بی اهمیت هستند. در هر صورت این سوال ها ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و به نظر می رسد که نمی توانید جوابشان را به راحتی پیدا کنید. نگران نباشید، این اوضاع تا پایان روز بیشتر دوام نخواهد آورد. تا غروب امروز جواب بیشتر علامت سوال هایی که بالای سرتان هستند را پیدا خواهید کرد و بقیه شان هم اهمیت خود را از دست خواهند داد و می توانید با خیال راحت به روال عادی زندگی بازگردید و از آرامش زندگیتان لذت ببرید. همین امروز آن تماس تلفنی که چند روز است پشت گوش می اندازید را بگیرید. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

 

فال روز متولدین دی

شما هم دوست دارید مثل همه یک زندگی عادی داشته باشید، اما گاهی واقعا نمی توانید جنبه ی منحصر بفرد وجودتان را سرکوب کرده و مثل انسان های عادی کار و زندگی کنید. راستش را بخواهید مشکل از شما نیست! در واقع مشکل از کارتان است. اگر احساس می کنید کاری که در حال حاضر انجام می دهید فرصت لذت بردن از زندگیتان را به شما نمی دهند و این اجازه را نمی دهد که تمام خلاقیت و پتانسیل های خود را به کار بگیرید اکنون زمان بسیار مناسبی برای یک تغییر به نظر می رسد، آن هم یک تغییر اساسی! شما برای پذیرش چالش های جدید کاملا آماده اید و می توانید بسیار موفق باشید. باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

فال متولدین بهمن

اتفاقاتی که طی چند روز گذشته پیش آمده اند باعث شده اند که شما احساس ناراحتی کرده و فکر کنید که در حقتان ظلم شده است. آیا این طور فکر می کنید که قدرت تلافی ظلمی که در حقتان شده است را دارید؟ برای این کار لازم نیست بجنگید و یا خشونت و بدرفتاری کنید. با کمی صحبت هم می شود تمام این احساسات بدی که دارید را تخلیه کرده و طرف مقابلتان را از اشتباهاتش آگاه کرده و به او فرصت جبران کردن بدهید. به احتمال زیاد طرف مقابلتان اصلا متوجه این که با کارها و یا صحبت هایش شما را ناراحت کرده نشده است. با بیان افکار و احساسات خود به او فرصت عذرخواهی و جبران اشتباهش را بدهید. این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با فردی که اصلا انتظارش را ندارید، برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده‌اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید، یادتان باشید مهربانی وظیفه نیست اما قدردانی از آن وظیفه است.

 

فال روزانه متولدین اسفند

حرف های بی رحمانه و یا رفتار غیرصمیمی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده امروز باعث ناراحتی شما خواهد شد و شما را به این فکر فرو خواهد برد که مگر چه کاری با او کرده اید که دارد این طور با شما رفتار می کند. دست از مقصر دانستن خودتان و فکر کردن به این چیزهای بی اهمیت بردارید، زیرا به احتمال زیاد این شخص برخی درگیری های شخصی دارد که ذهن او را به خود مشغول کرده اند. سعی کنید حرف های ناراحت کننده ی او را تا جای ممکن نادیده بگیرید و حتی اگر می توانید با او مهربان باشید. شما در طول هفته به اندازه ی کافی در بیرون از خانه غذا خورده اید، امروز با یک غذای خوشمزه ی خانگی به برنامه تان تنوع بدهید. دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن نیز مشکل دیگری است که از مدت‌ها پیش شما را آزار می دهد، با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. سلامتتان از همه چیز مهمتر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاری خود موقعیت را از دست ندهید. حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: