کد خبر: ۸۹۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
در حالی که بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفته بودند در مورد دربی و استقلال صحبت نکنند، یحیی گل محمدی جور همه را کشید.

یحیی گل‌محمدی جور شاگردانش را کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: در حالی که بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفته بودند در مورد دربی و استقلال صحبت نکنند، یحیی گل محمدی جور همه را کشید.

در حالی که طی هفته های اخیر بازیکنان پرسپولیس با پیشنهاد بزرگان تیم تصمیم گرفتند هیچ صحبتی در مورد دربی حذفی نکرده و در خصوص استقلال نیز اظهار نظر نکنند تا با تمرکز کامل به استقبال دربی بروند، یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب شب قبل و در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم علیه باشگاه استقلال صحبت کرد.

مصاحبه ای که با واکنش استقلالی ها مواجه شد و باشگاه استقلال نیز امروز بیانیه ای را علیه گل محمدی صادر و از او شکایت کرد. موضوعی که می تواند تمرکز کادر فنی و بازیکنان را در آستانه دربی به هم بریزد. آن هم در حالی که کادرفنی استقلال و فرهاد مجیدی تصمیم گرفتند سکوت اختیار کنند.

به هر روی یحیی گل محمدی جور تمام شاگردانش را کشید و با مصاحبه ای جنجالی به استقبال دربی رفت. حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ داده و پرسپولیسی ها تا چه اندازه درگیر این مسائل حاشیه ای خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: