کد خبر: ۸۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۶۲
اظهار نظر تیبو کورتوا در مورد آنتونی مارسیال برای وی حاشیه ساز شده است.

کنایه عجیب کورتوا به مهاجم منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: اظهار نظر تیبو کورتوا در مورد آنتونی مارسیال برای وی حاشیه ساز شده است.

ماجراجویی های تیم ملی بلژیک در یورو 2020 زودتر از تصور به اتمام رسید. بلژیک با نسلی از بهترین فوتبالیست ها در یک چهارم نهایی برابر ایتالیا شکست خورد و یک ناکامی دیگر برایش به ثبت رسید.

بلژیکی ها با 4 برد متوالی توانسته بودند خود را به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی نشان دهند ولی شرایط برای آنها مقابل ایتالیا خوب پیش نرفت.

 

تیبو کورتوا گلر رئال و تیم ملی بلژیک بسیار خوشبین بود که بتواند در یورو حداقل به فینال برسند ولی اینطور نشد. او در یک لایو اینستاگرامی با یان فرتونگن مدافع تیم ملی بلژیک و در پاسخ به سوالی در مورد ستاره هایی که از یورو جا ماندند، گفت:« بدون شک اولی سرخیو راموس بود که برای ما و همه جای تعجب داشت. تصور می کردیم او در فهرست اسپانیا جا داشته باشد. سپس می توانم به ارلینگ هالند، تراشتگن، ویرژیل فن دایک، مویز کین، میرالم پیانیچ و آنتونی مارسیال اشاره کنم.»

کورتوا با کمی مکث ادامه داد:« البته نمی دانم مارسیال را می توان جزو ستاره های دنیای فوتبال قرار داد یا خیر.»

همین یک جمله کافی بود تا دوست داران مارسیال و منچستریونایتد به انتقاد از کورتوا بپردازند. آنها معتقدند مارسیال قطعا یک ستاره است و کورتوا به وی بی احترامی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: