کد خبر: ۸۹۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۷۵۵
فرهاد مجیدی نه تنها خودش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سایپا شرکت نکرد بلکه حتی آنالیزورش را هم به این کنفرانس نفرستاد.

مجیدی، امشب جواب یحیی را می‌دهد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: درست یک ساعت قبل از زمان برگزاری کنفرانس بازی استقلال یحیی گل محمدی کلی به استقلال کنایه زد و حتی گفت بعضی ها هوچی گری می کنند. شاید خیلی ها انتظار داشتند مجیدی به کنفرانس برود و جوابی به حرفهای سرمربی پرسپولیس بدهد اما این اتفاق رخ نداد و حالا باید دید آیا فرهاد بعد از بازی امشب به کنفرانس می رود و جواب یحیی را می دهد یا ترجیح می دهد در آستانه دربی سکوت کند و به فکر آرامش تیمش باشد؟

قبل از صحبت های یحیی یکی از مدیران پرسپولیس گفته بود این اصلا حرفه ای نیست که سرمربی ومدیر عامل حریف اسم پرسپولیس را ببرند و در مورد تیم ما صحبت کنند. طبعا اگر مجیدی امشب جواب بدهد حواشی دعوای طرفین قبل از دربی بیشتر هم می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: