کد خبر: ۸۹۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۴۱
تیم فوتبال پرسپولیس برای ثبت پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر به چهار پیروزی دیگر نیاز دارد.

چهار دیدار پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی/ تبریزی‌ها تاثیرگذار هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد، شانس اول قهرمانی در بیستمین دوره لیگ برتر است.

این تیم تا پایان فصل جاری لیگ برتر چهار دیدار دیگر پیش رو دارد. پرسپولیس با دو میزبانی و دو میهمانی، لیگ بیستم حرفه‌ای فوتبال ایران را برای پنجمین قهرمانی متوالی طی می‌کند.

سرخپوشان پایتخت، امشب میزبان آلومینیوم اراک هستند و در مصاف بعدی در تبریز میهمان تیم ماشین سازی خواهند بود. پرسپولیس در هفته بیست و نهم، میزبان تراکتورسازی تبریز است و در هفته پایانی لیگ، میهمان تیم پیکان خواهد بود.

سپاهان، تیم دوم جدول رده بندی با 53 امتیاز هم، دو میزبانی و دو میهمانی را در برنامه دارد. امشب میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و در هفته بیست و هشتم، میهمان پدیده در مشهد خواهد بود. سپاهان در هفته بیست و نهم، دربی اصفهان را برابر ذوب آهن انجام می‌دهد و در هفته پایانی لیگ بیستم نیز میهمان استقلال در تهران است.

تیم استقلال تهران نیز تا پایان هفته بیست و ششم با 47 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی، چشم به کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: