کد خبر: ۸۹۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۶
در میان اسامی مطرح شده برای وزارت اطلاعات دولت رئیسی، نام یک چهره از جامعه روحانیت مبارز به چشم می خورد.

وزارت اطلاعات دولت رئیسی به چه کسی می رسد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، وزارت اطلاعات یکی از وزارتخانه‌های مهم است که فردی که سکان آن را بر عهده بگیرد، نشاندهنده سوگیری رفتار امنیتی و سیاسی دولت خواهد بود. یکی از نام‌های مطروحه سید محمود نبویان است؛ نماینده تندروی مجلس که ریاست ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران را بر عهده داشت. او از منتقدان برجام و از اعضای جبهه پایداری است که به نزدیک بودن با مرحوم مصباح یزدی شهرت دارد.


بیشتر بخوانید؛

۳ صندلی مهم دولت رئیسی به چه کسانی می‌رسد؟ /پایداری ها منتظرند


 

دیگر نامی که شنیده می‌شود مصطفی پورمحمدی است؛ از افرادی که آشنایی‌اش با رئیسی به دهه ۶۰ برمی‌گردد. او از اعضای جامعه روحانیت مبارز هم است؛ همان گروه سیاسی که از روحانیون محافظه‌کار تشکیل شده و رئیسی هم عضوی از آن است. او در دولت‌های احمدی‌نژاد سابقه سه سال وزارت کشور را هم دارد. پس از کنار رفتن از وزارت کشور احمدی‌نژاد یعنی از سال ۸۷ تا ۹۲ رئیس سازمان بازرسی کل کشور شد.

علی عبدالهی رئیس حفاظت قوه قضائیه هم از دیگر نام‌هایی است که در این بین برای وزارت اطلاعات مطرح شده است؛ چهره‌ای که آنچنان رسانه‌ای نیست ولی جایگاه مهمی در قوه قضاییه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: