کد خبر: ۸۹۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
رییس دفتر رییس جمهور درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام در وین و پایان مهلت توافق ایران و آژانس گفت: بحث‌های اصلی در وین انجام شده است و اکنون مرحله تصمیم گیری است. این تصمیم گیری باید هم در تهران و هم در واشنگتن انجام شود.

واعظی: بحث‌های اصلی در وین انجام شده؛ اکنون مرحله تصمیم گیری هم در تهران و هم در واشنگتن است / برای توافق با آژانس راه حلی پیدا می‌شود؛ مهم این است که مذاکرات را تا برداشتن تحریم‌ها ادامه دهیمرییس دفتر رییس جمهور درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام در وین و پایان مهلت توافق ایران و آژانس گفت: بحث‌های اصلی در وین انجام شده است و اکنون مرحله تصمیم گیری است. این تصمیم گیری باید هم در تهران و هم در واشنگتن انجام شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، محمود واعظی ادامه داد: باید زمانی که هم تهران و هم طرف مقابل تصمیم بگیرد، یک دور دیگر مذاکره باید برگزار و نهایی شود.

رییس دفتر رییس جمهور که با ایرنا گفت و گو می کرد، ادامه داد: مهم اصل مذاکره است که مهمتر از توافق با آژانس انرژی بین المللی است. در هر صورت برای توافق با آژانس راه حلی پیدا می‌کنند تا هم قانون رعایت شود و هم طرف مقابل این اطمینان را پیدا کند که آنچه ما می‌گوییم را عمل می‌کنیم. مهم این است مذاکرات را تا برداشتن تحریم‌ها ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: