کد خبر: ۸۹۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۵۲۶
یک رسانه عربستانی خبر فوق‌العاده عجیبی درباره هافبک ملی‌پوش پرسپولیس منتشر کرده است.

ادعای عجیب سعودی‌ها؛ تراکتور به دنبال نوراللهی
به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: یک رسانه عربستانی خبر فوق‌العاده عجیبی درباره هافبک ملی‌پوش پرسپولیس منتشر کرده است.

در شرایطی که هنوز تکلیف تمدید قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس مشخص نشده، خبرگزاری سعودی اسپورت به نقل از صفحه توییتر یک خبرنگار ایرانی مدعی شده که تراکتور، حریف النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال احمد نوراللهی هافبک تیم پرسپولیس است.

بر اساس گزارش این سایت، فیروز کریمی سرمربی تراکتور به دنبال جذب هافبک ملی‌پوش پرسپولیس است تا با حضور این بازیکن، تجربه و قدرت خط میانی تیمش را قبل از بازی با النصر بیشتر کند.

رسانه سعودی اسپورت در ادامه گزارشش به این مورد اشاره کرده که نوراللهی سابقه بازی جلوی النصر را دارد و فصل گذشته به همراه تیمش موفق شد با پیروزی مقابل این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

سعودی اسپورت که به نوراللهی لقب قاتل النصر را داده در بخش پایانی گزارشش به آمار شماره 8 پرسپولیس در این فصل اشاره کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور به این خبر عجیب چیست و آیا نوراللهی قراردادش با پرسپولیس را تمدید و فصل آینده در این تیم خواهد ماند یا اینکه او در پایان فصل، راهی تراکتور خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
شتر در خواب بیند پنبه دانه نورالهی اگه بخواد بره مطمئنا مقصدش تراکتور نیس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: