کد خبر: ۸۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
رئیس کل دادگستری استان تهران به صورت از پیش اعلام نشده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد و با شنیدن برخی مشکلات دستور پیگری صادر کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد حشمتی مهذب به صورت از پیش اعلام نشده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید و ضمن دیدار با رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، با کارکنان قضایی و اداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در مجتمع قضایی کارکنان دولت به صورت چهره به چهره با قضات و کارکنان اداری دیدار و از زحمات آنان قدردانی کرد و با شنیدن برخی مشکلات دستور پیگری صادر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و تشکر از کارکنان قضایی و اداری محاکم به بیان سیاست‌ها و دیدگاه‌های ستاد پرداخت و با ارائه گزارشی از عملکرد محاکم، مشکلات و کاستی‌های موجود را منعکس کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: