کد خبر: ۸۹۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۱
در پی خاموشی‌های اخیر که عمدتاً به دلیل ناترازی در مصرف و تولید برق است، وزارت نیرو با استناد به مصوبه شورای عالی امنیت ملی، به شرکت‌های برق منطقه‌ای و همچنین شرکت‌های توزیع نیروی برق مأموریت داد تا فعالیت برق مشترکان فولادی و سیمانی را متوقف کنند.

ورود شورای عالی امنیت ملی به قطعی برقبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: در پی خاموشی‌های اخیر که عمدتاً به دلیل ناترازی در مصرف و تولید برق است، وزارت نیرو با استناد به مصوبه شورای عالی امنیت ملی، به شرکت‌های برق منطقه‌ای و همچنین شرکت‌های توزیع نیروی برق مأموریت داد تا فعالیت برق مشترکان فولادی و سیمانی را متوقف کنند.

بر اساس این مصوبه، شرکت‌های برق منطقه‌ای و استان‌ها موظفند ابتدا هشدارهای لازم را به مشترکان فولادی و سیمانی مبنی بر کاهش مصرف برق دریافتی از شبکه تا ۱۰ درصد دیماند مصرفی که معادل توقف فرآیند اصلی از فعالیت این کارخانجات است را ابلاغ کرده و در صورت عدم همکاری این شرکت‌های تولیدی، برق مشترکان فولادی و سیمانی به طور کامل قطع شود.

البته اکثر فولادسازان نیروگاه اختصاصی دارند و برق خود را از نیروگاه‌های خود تأمین می‌کنند و مشمول این دستورالعمل نخواهند شد.

ورود شورای عالی امنیت ملی به قطعی برق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: