کد خبر: ۸۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: اگر در بازی مقابل بادران دقت بیشتری داشتیم می توانستیم این تیم را با ۳ گل شکست دهیم.

تیم فوتبال «بادران» را باید با ۳ گل می بردیمبه گزارش خبرداغ ، داریوش هرمزی در گفتگو با  مهر، گفت: می‌دانستیم مقابل بادران بازی سختی داریم و این تیم با یک نیمکت قوی برای گرفتن جواز صعود به شیراز آمده بود که توپ را به حریف دادیم و چشم به ضدحملات داشتیم که بازیکنان ما با غیرتی مثال زدنی، سه امتیاز حساس این بازی را در شیراز نگه داشتند و اگر دقت بیشتری داشتیم، با نتیجه ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم.

وی افزود: مصاف ما با بادران جدال صعود و سقوط بود و همین امر باعث تنش در بازی و دریافت دو اخطار فنی از جانب بازیکنان ما بود که باعث شد تیم ما ده نفره شود اما ما برای آرمان‌های خود جنگیدیم و ما امروز خوشحالیم و استان فارس باید به داشتن چنین تیمی به خود ببالد.

سرمربی تیم شهدای قشقایی در خصوص نحوه قضاوت داور بازی و تعداد کارت‌های زرد و قرمزی که داده شد بیان داشت: نحوه قضاوت آقای ترابیان بسیار خوب بود و با وجود اینکه تیم ما را ده نفره کرد و چند کارت زرد و قرمز به ما نشان داد اما توانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

هرمزی همچنین به موضوع تبانی در مسابقات جام آزادگان اشاره کرد و اظهار داشت: ما از کمیته انضباطی انتظار داریم در مقابل تیم‌هایی که تبانی آنها قطعی شده به شکل فوری برخورد کند و باتوجه به میان آمدن بحث تبانی، در این هفته‌های پایانی مسابقات عیار فدراسیون مشخص خواهد شد و من معتقدم عدم وجود یک ناظر و داور قوی در بازی‌ها، بدتر از تبانی در فوتبال است.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز و در یک بازی پرتنش با تک گل دقیقه ۳۶ رضا مرادی مقابل تیم مدعی و رده دومی بادران به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و با ۳۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: