کد خبر: ۸۹۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۳
در حال حاضر میانگین گل زده علی دایی در رقابت‌های ملی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهتر است.

میانگین گلزنی دایی بهتر از رونالدو و مسیبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: در حال حاضر میانگین گل زده علی دایی در رقابت های ملی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهتر است.

هرچند نمی توان با در نظر گرفتن میانگین گلزنی در خصوص اینکه چه بازیکنی بهتر است نتیجه گیری کرد ولی به هر حال از نظر آماری میانگین گل علی دایی در بازی های ملی از میانگین گل های ملی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر است.

طی چند وقت اخیر مسی و رونالدو برای آرزانتین و پرتغال به میدان رفته و آن ها بازی ها و تعداد گل های خود را بیشتر کرده اند. با این حال از نظر میانگین گلزنی در بازی های ملی همچنان علی دایی آمار بهتری دارد.

مسی در 149 بازی ملی با احتساب بازی دیشب برابر تیم اکوادور، 76 گل زده و با میانگین 0.51 گل در هر بازی، میانگینی متوسط دارد. کریستیانو رونالدو در 179 بازی ملی، 109 گل زده و میانگین او 0.60 گل در هر بازی است اما علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با 148 بازی و 109 گل زده، میانگین 0.73 گل را از خود ثبت کرده است.

البته این میانگین معیار برتری نیست چون در فوتبال جهان ستارگانی وجود دارند که میانگین گلهای زده آنها از هر سه نفر یعنی علی دایی، رونالدو و مسی بالاتر است اما در این فهرست نامی از آنها نبرده ایم. نفراتی مثل: فرانس پوشکاش از مجارستان، پله از برزیل و کونیشیگه کاماموتو از ژاپن نفراتی هستند که میانگین گل زده ملی آنها بالاتر از دیگران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: