کد خبر: ۸۹۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۷۹
جدایی بازیکن ایتالیایی الهلال از این تیم قطعی است.

جدایی قطعی جووینکو از رقیب استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: جدایی بازیکن ایتالیایی الهلال از این تیم قطعی است.

سباستین جووینکو که یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان خارجی الهلال بوده، قطعا دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت و مدیر برنامه‌های این بازیکن، امروز این موضوع را تایید کرد که جووینکو، الهلال را دیگر همراهی نخواهد کرد و طبیعتا خبری از حضور او در بازی استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

بازیکن اسبق یوونتوس از چند تیم در سری A پیشنهاد دارد و گویا چند تیم امریکایی هم به دنبال او هستند و حالا باید دید جووینکو فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد.

درباره این بازیکن بد نیست به این نکته اشاره کنیم که بعد از اینکه او الهلال را تهدید به شکایت به فیفا کرد(گویا این بازیکن از الهلال طلبکار است) حالا باشگاه عربستانی به دنبال پرداخت مطالبات این بازیکن است تا مانع شکایت جووینکو به فیفا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: