کد خبر: ۸۹۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۹۲
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با انتشار تصویر قاتل فراری از مردم خواست این فرد را شناسایی کرده و در صورتی که اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس: فرمانده انتظامی گنبدکاووس با انتشار تصویر قاتل فراری از مردم خواست این فرد را شناسایی کرده و در صورتی که اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش دهند.

سرهنگ محمود علیفر از انتشار تصویر قاتل فراری با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش کنند.

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع حادثه‌ای دلخراش در سال 97 که طی آن فردی، دختر 7 ساله خود و پدرش را به قتل رساند، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: اقدامات تخصصی ماموران در این راستا آغاز شد اما با توجه به متواری بودن عامل این جنایت به مکانی نا معلوم، دستگیری وی میسر نشد.

سرهنگ علیفر گفت: در همین راستا با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس، تصویر قاتل فراری منتشر تا چنانچه شهروندان اطلاعاتی از وی دارند بدون هیج واکنش و اقدام هیجانی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

درخواست پلیس از مردم برای شناسایی قاتل فراری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: