کد خبر: ۸۹۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۳۳۳
در پایان فصل قرارداد حداقل ۹ بازیکن استقلال و ۶ بازیکن پرسپولیس تمام می شود.

بحران تمدید قراردادها در پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: در پایان فصل قرارداد حداقل ۹ بازیکن استقلال و ۶ بازیکن پرسپولیس تمام می شود.

پرسپولیس و استقلال مدعی هستند که پول ندارند و بازیکنان هم می گویند تا پولها و پاداش های امسال را نگیریم برای فصل بعد بازی نمی کنیم. این که بعضی ها اصلا بازی نمی کنند و عده ای هم خود را به مصدومیت زده اند به کنار اما از یک منظر باید به بازیکنان حق داد که تا پول نگیرند ،قرارداد خود را تمدید نکنند.

در پرسپولیس بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود با هم هماهنگ هستند و اگر یکی از آنها تمدید کند،بقیه هم این کار راانجام خواهند داد.در استقلال اما همین قدر هم چیزی مشخص نیست و طبعا بازیکنی که مدعی است هنوز ۵۰ درصد پول امسال را هم نگرفته ،تحت هیچ شرایطی حاضر به تمدید قرارداد نمی شود.

مدیران دوباشگاه پرسپولیس و استقلال چاره ای ندارند جز آن که ابتدا پولهای امسال را بدهند و سپس بازیکنان را پای میز مذاکره بنشانند. البته باید تکلیف پاداش ها ،آپشن ها و... هم مشخص شود تا بازیکنان به قول معروف با خیال راحت قرارداد خود را برای یک یا دو فصل آینده تمدید کنند.

مشکل بعدی مدیران پرسپولیس و استقلال این است که برای فصل آینده باید ۲۰ درصد به قراردادها اضافه کنند. همین حالا استقلال بازیکنی دارد که در ۲۵ هفته حتی ۴ بازی هم انجام نداده اما قرارداد همین بازیکن هم باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند ودر غیر این صورت آقای مدیر با کلی کانال هواداری و فحش و توهین مواجه می شود!

مساله بعدی این که خیلی ها منتظر انتخاب وزیر جدید ورزش و تغییرات احتمالی در مدیریت پرسپولیس و استقلال هستند تا تکلیف خود را بدانند. طبعا اگر مدیران عوض شوند ،خیلی مسائل تغییر می کند و باید دید در مردادماه چه کسی جای مسعود سلطانی فر را در وزارت ورزش می گیرد و رئیس جدید چه رویکردی در پرسپولیس و استقلال خواهد داشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: