کد خبر: ۸۹۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
مدافع تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند.

واکنش کنعانی‌زادگان به انتشار فیلم جنجالی‌اشبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ؛کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شب گذشته محمد حسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌‍ پوش تیم پرسپولیس را برای ارائه توضیحاتی درباره پخش یک ویدیو به جلسه این کمیته دعوت کرد.

کنعانی‌زادگان درباره  این فیلم اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند. همه هواداران فوتبال در کشورمان برای من قابل احترام هستند و هیچ‌ وقت به هیچکس بی‌احترامی نکردم.

او اضافه کرد: تمام تمرکز ما روی کسب قهرمانی پنجم است و هیچ حاشیه و مشکلی نمی‌تواند من و سایر بازیکنان پرسپولیس را از این مسیر دور کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: