کد خبر: ۸۹۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: استان تهران در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس از امروز (شنبه)، ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می‌شوند.

دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان تهران از امروز / در مشاغل ضروری، ۵۰ درصد ارکنان در محل کار حاضر می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از شبکه خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: استان تهران در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس از امروز (شنبه)، ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می‌شوند.

"غلامرضا عباس پاشا" در مورد وضعیت دورکاری کارمندان گفت: طبق آخرین وضعیت اعلام‌ شده ازسوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از امروز (شنبه، ۱۲ تیر) در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: ۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری و ۵۰ درصد دیگر باید دورکار شوند.

وی ادامه داد: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست.

عباس پاشا گفت: این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان کرد: شهرستان‌های استان از جمله تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین از امروز در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: