کد خبر: ۸۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۴۵۹
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از عدم آمادگی برخی طرف‌های مذاکره‌کننده در وین برای آغاز دور هفتم که به گفته او دور پایانی تصور می‌شود، خبر داد.

اولیانوف: برخی از طرف‌های مذاکرات وین به زمان بیشتری برای آغاز دور بعدی نیاز دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از عدم آمادگی برخی طرف‌های مذاکرات وین برای آغاز دور هفتم خبر داد. 

وی در این خصوص در توییتی اعلام کرد: گفت‌وگوهای وین درباره برجام به محض این که همه کشورهای مشارکت‌کننده آمادگی آنچه دور پایانی مذاکرات تصور می‌شود را داشته باشند، ادامه پیدا خواهد کرد. 

این دیپلمات روس افزود: که هنوز این مسئله محقق نشده است. برخی از مشارکت‌کنندگان به زمان بیشتری نیاز دارند. به نظر می‌رسد ما زودتر از هفته آینده (روز دوشنبه) در وین دیدار نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: