کد خبر: ۸۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
سرمربی تیم اترک بجنورد به دلیل ضعف های کادر فنی از مردم معذرت خواهی کرد و گفت: امیدواریم مسئولان حمایت کنند تا این تیم برای مردم باقی بماند.

خداحافظی تلویحی سرمربی اترک از این تیم/ مسئولان مشکلات را حل کنندبه گزارش خبرداغ ، حسن سروری پس از باخت اترک مقابل تیم نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نتیجه بسیار بدی رقم خورد اما بازیکنان به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه هیچ روحیه ای نداشتند لذا بازی را قبل از شروع باختیم.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی ادامه داد: بازیکنان حاضر به بازی نبودند اما با وساطت بازی کردند.

وی افزود: تلاش زیادی کردیم در نیم فصل دوم بازیکن اضافه کنیم اما نشد با این حال تیم را در نیمه بالا جدول نگه داشتیم و گاهی نیز شانس صعودمان وجود داشت.

سروری با اشاره به مشکلات متعدد باشگاه، گفت: برای صعود تنها بازیکن و مربی نیاز نیست بلکه باید تیم پشتیبانی قوی نیز بر سر کار باشند.

سرمربی تیم اترک بجنورد تصریح کرد: از هفته پنجم زمزمه فروش تیم مطرح شد که تمرکز ما را به کلی بر هم زد.

وی بیان داشت: امیدواریم مسئولان حمایت کنند تا این تیم باقی بماند و موانع را از پیش روی اسپانسرها بردارند.

سروری در انتها گفت: اگر از جانب کادر فنی کاستی و ضعف‌هایی بوده نیز از تمام مردم عذرخواهی می‌کنم و برای آینده تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: