کد خبر: ۸۹۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۷۱
امام جمعه مشهد گفت: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است و می‌تواند ناامیدی‌ها را از بین ببرد، باید برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به درستی کار کنیم و شما عزیزان متدین و انقلابی می‌توانید با تعامل و همراهی، نقش مؤثری برای پیگیری کارهای مردم داشته باشید.

علم الهدی: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: علم الهدی در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: شرکت‌های بیمه نیز باید نظارت داشته باشند و حقوق بازنشستگان را عادلانه پرداخت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت عدالت در حق جانبازان، گفت: پیگیری حقوق جانبازان مهم است. بسیاری از این عزیزان با مشکلات متعددی روبه رو هستند که نیازمند پیگیری مسؤولان است، جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی بسیار آسیب‌پذیر هستند و باید کمیسیون‌های پزشکی متوجه این آثار و آسیب‌ها باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس هم می‌تواند پیگیر این مشکلات باشد تا عزیزان ما در آرامش و رفاه بیشتری قرار بگیرند، افزود: ان‌شاءالله امام هشتم (ع) متوجه خدمات خالصانه شما قرار بگیرند، موفقیت شما به نفع اسلام و انقلاب اسلامی باشد و باعث تقویت اصول انقلابی بشود.

علم الهدی با تاکید بر لزوم ایجاد امید و انگیزه در دل مردم، بیان کرد: شما عزیزان همگام با دولت آینده باید تلاش کنید تا امید را به دل مردم برگردانید. مساله پیش روی شما عزیزان که بر مبنای اعتقاد، بصیرت و باورمندی خود شماست، کمک و تعامل با دولت آینده است. اجرای طرح‌هایی که دولت ارائه می‌کند بسیار مهم است که می‌توانید در این امر بسیار اثرگذار باشید.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است و می‌تواند ناامیدی‌ها را از بین ببرد، باید برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به درستی کار کنیم و شما عزیزان متدین و انقلابی می‌توانید با تعامل و همراهی، نقش مؤثری برای پیگیری کارهای مردم داشته باشید.

وی با بیان این‌که تعامل با دولت تنها از طریق مجلس شورای اسلامی ممکن است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها باید در یک خط فکری باشد تا بتوان برای کشور فعالیت‌های مؤثری انجام داد. کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند به دولت آینده در خط فکری اسلام و انقلاب اسلامی کمک کرده و مشکلات مردم را به درستی شناسایی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: