کد خبر: ۸۹۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
طبق گفته های سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر فردا و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش پراکنده رخ خواهد داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از طبق گفته های سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر فردا و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش پراکنده رخ خواهد داد.
 

باشگاه خبرنگاران: طبق گفته های سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر فردا و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی از نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

روز‌های پنجشنبه و جمعه علاوه بر آذربایجان شرقی و غربی، زنجان ،اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در دامنه‌های البرز شرقی و خراسان شمالی این وضعیت رخ خواهد داد.

از بعد از ظهر فردا و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان نیز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد وبرق رخ خواهد داد.

روز‌های پنجشنبه و جمعه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است. بیشترین دمای هوای تهران به ۳۸ درجه و کمترین آن به ۲۸ درجه می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: